Audit PPC kampaní

Využíváte dlouhodobě PPC reklamu? Nejste si jisti jejím výkonem? Nevíte, zda Vaše kampaně jsou efektivní a výdělečné? Audit vám řekne, jak zvýšit výnosnost vaší PPC kampaně a vytěžit z ní maximum.

Audit vám řekne, jak zvýšit výnosnost vaší PPC kampaně. Většina PPC kampaní není nastavena optimálně. Pay-per-click reklamou se zabýváme od roku 2007. Pravda je taková, že v nastavení kampaní a sestav nacházíme množství opakujících se chyb. 

Kdy audit PPC kampaní využijete?

  • Nejste si jisti, zda vaše online agentura spravuje vaše PPC ideálně.
  • Chcete vědět, jak zvýšit vaše příjmy z PPC, případně kde by šly ušetřit náklady.

V PPC auditu kontrolujeme ty aspekty, které mají vliv na výkon kampaní. Bodů, na které se díváme, je velké množství. Liší se podle toho, zda se jedná o reklamy ve vyhledávání, v obsahu, o remarketing, nebo jinou strategii, a také podle systému (AdWords, Sklik, atp.).

Výstupem z auditu je doporučení certifikovaného konzultanta, který audit provedl. Dozvíte se, co a jak je možné zlepšit. Řekneme vám, co je priorita a co můžete odložit na později. Dobře víme, že zdroje bývají omezené a většinou není možné upravit všechno najednou. Razantní zlepšení výkonu však může nastat po provedení několika nejdůležitějších změn.

Proč je audit PPC důležitý.

Zjistíte, zda mají kampaně potenciál vydělávat více (nebo zda neplatíte za prokliky příliš mnoho). Mimo to také uvidíte, zda a jaké mezery máte ve svých PPC kampaních a jejích složkách (sestavách, slovech, cíleních apod.).

Dozvíte se také, zda stávající správci vedou kampaň správně. Někdy bývá kampaň nastavena vyloženě chybně, jindy nevyužívá plný potenciál kvůli nedostatečným zdrojům (málo času na nastavení a správu).

Audit provádíme ručně.

Žádný program nedokáže to, co zvládne certifikovaný konzultant s roky praxe. Proto trvá náš PPC audit zhruba osm až dvanáct hodin, během kterých budou naši konzultanti analyzovat vaše PPC kampaně a navrhovat řešení.

Všichni naši PPC konzultanti mají certifikáty jak Google AdWords, tak Google Analytics. Zároveň mají všichni naši PPC konzultanti minimálně několikaletou zkušeností se správou PPC kampaní. Veškerá vaše data jsou chráněna na základě dohody o mlčenlivosti (NDA), kterou spolu podepíšeme. Nemusíte nám sdělovat vaše hesla! Připojíme se prostřednictvím agenturního přístupu, který vy autorizujete. Po auditu nám můžete opět přístup odebrat.