Srovnávače zboží

Správným nastavením zbožových srovnávačů a biddování Vám bez práce přivedeme více zákazníků a peněz. 

Provozujete internetový obchod a chcete zvýšit tržby? Pomůžeme Vašemu e-shopu získat více objednávek v online prostředí pomocí inzerce ve srovnávačích zboží. Prodej prostřednictví srovnávačů zboží je pro e-shopy jedním z nejdůležitějších a nejkvalitnějších zdrojů návštěvnosti a hlavně tržeb.

Kdo není vidět na zbožovém srovnávači, neprodává.

Pokud nebudete biddovat, nebudete vidět. Biddováním, neboli optimálním nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance. Biddování ovlivňujete na jakých pozicích se zobrazujete, jaký objem získáváte a ve výsledku i to, kolik platíte za prokliky.

Google nákupy logoZbozi.czHeureka logo

Co to je biddování?

V případě, že e-shop získá certifikát Ověřeno zákazníky, získává tím také pravomoc měnit ceny za prokliky u svého zboží. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, může dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance. Nelze však obecně tvrdit, že je první pozice pro každý e-shop efektivní v závislosti na nákladovosti. Proto připravujeme každému klientovi individuální strategii a biddujeme jen zboží, které má potenciál vydělávat.

Chcete zvýšit na Vašem e-shopu tržby?

Srovnávače zboží již dávno nejsou jenom místem, kam nahrajete produkty, nastavíte cenu a získáváte zisk. Data, která posíláte na srovnávače musíte pravidelně optimalizovat a upravovat dle pravidel srovnávačů a držet krok s konkurencí.

Používáme unikátní nástroj, který Vaše produkty umí automaticky biddovat na srovnávačích zboží jako jsou Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz.

Čeho dosáhnete využíváte-li zbožové srovnávače?

  • zvýšíte své zisky a optimalizujete náklady
  • získáte vysokou míru konverze
  • dosáhnete nízkého PNO