Srovnávače zboží
Správným nastavením zbožových srovnávačů a biddování Vám bez práce přivedeme více zákazníků a peněz.
Audit zbožových srovnávačů
Nastavení účtů srovnávačů zboží
Automatické biddování
Audit XML feedu
Párování produktů
Manuální bidování pro menší e-shopy
Provozujete internetový obchod a chcete zvýšit tržby? Pomůžeme Vašemu e-shopu získat více objednávek v online prostředí pomocí inzerce ve srovnávačích zboží. Prodej prostřednictví srovnávačů zboží je pro e-shopy jedním z nejdůležitějších a nejkvalitnějších zdrojů návštěvnosti a hlavně tržeb.
Kdo není vidět na zbožovém srovnávači, neprodává.
Pokud nebudete biddovat, nebudete vidět. Biddováním, neboli optimálním nastavením ceny za proklik, můžete dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance. Biddování ovlivňujete na jakých pozicích se zobrazujete, jaký objem získáváte a ve výsledku i to, kolik platíte za prokliky.
Co to je biddování?
V případě, že e-shop získá certifikát Ověřeno zákazníky, získává tím také pravomoc měnit ceny za prokliky u svého zboží. Bidováním, respektive nastavením ceny za proklik, může dosáhnout zajímavých míst ve vyhledávání a zvýšit svoje konverzní šance. Nelze však obecně tvrdit, že je první pozice pro každý e-shop efektivní v závislosti na nákladovosti. Proto připravujeme každému klientovi individuální strategii a biddujeme jen zboží, které má potenciál vydělávat.
Chcete zvýšit na Vašem e-shopu tržby?
Srovnávače zboží již dávno nejsou jenom místem, kam nahrajete produkty, nastavíte cenu a získáváte zisk. Data, která posíláte na srovnávače musíte pravidelně optimalizovat a upravovat dle pravidel srovnávačů a držet krok s konkurencí.
Používáme unikátní nástroj, který Vaše produkty umí automaticky biddovat na srovnávačích zboží jako jsou Heureka.cz, Heureka.sk a Zboží.cz.
Čeho dosáhnete využíváte-li zbožové srovnávače?
- zvýšíte své zisky a optimalizujete náklady
- získáte vysokou míru konverze
- dosáhnete nízkého PNO