Vytvoření a správa stránky na Facebooku

Jediné, co vás dělí od možnosti oslovit milióny potenciálních zákazníků, kteří tráví čas na sociálních sítích, je vytvoření firemní stránky na Facebooku.

Chcete oslovit 4 milióny potenciálních zákazníků, kteří tráví čas na Facebooku? Chcete-li být blíže svým stávajícím zákazníkům a získat nové, jsou pro vás sociální sítě, a Facebook především, ideální místo

Abyste na Facebooku našli své fanoušky a zákazníky, musíte vytvořit kvalitní facebookovou stránku. Postaráme se vám nejen o založení vaší firemní stránky, ale i o celkovou správu vašeho profilu včetně reklam.
Připravíme pro vás vhodnou komunikační strategii, ať už budete chtít zvýšit povědomí o vaší firmě nebo maximalizovat návratnost investic z Facebooku. 

Proč je vytvoření firemní stránky na Facebooku důležité?

Je důležité být tam, kde jsou vaši zákazníci. Nemáte-li facebookový profil, nevíte, co se o vás na sociálních sítích říká. Pokud nejste na Facebooku vy, může za vaši společnost založit profil kdokoli. Třeba takový, který se bude tvářit jako vaše oficiální prezentace. Veškerá komunikace o vaší společnosti bude závislá na cizí osobě. Nebudete mít pod kontrolou, jaký obsah stránka publikuje, jakým volí tón komunikace a jestli zvolený styl komunikace nepoškodí dobré jméno vaší společnosti.

Vytvoření stránky na Facebooku získáte možnosti:

  • Budovat brand vaší společnosti přesně v duchu vašich přesvědčení a zásad
  • Ukázat zákazníkům, že jste tu pro ně a komunikovat se zákazníky a získávat tak zpětnou vazbu. Díky tomu jim můžeme snadněji váš produkt přizpůsobit.
  • Poskytnout levně zákaznický servis, který je v dnešní době jednou z klíčových vlastností dobře fungující firmy.
  • Využít další prodejní kanál, kterým nabídnete svůj produkt či službu.
  • Zůstat v mysli zákazníků a být jim stále na blízku.
  • Oslovíte tisíce nových zákazníků.

Co můžete vytvořením a správou stránky na Facebooku získat?

Pouhé vytvoření stránky na Facebooku pro vás neznamená konkurenční výhodu. Sílu vaší firemní stránce dodá teprve dobře zvolená komunikace, promyšlená a do detailu vypilovaná obsahová strategie a maximální znalost vašeho publika. To vše podpoříte špičkově cílenou reklamou, která osloví přesně ty uživatele, které potřebujete. Reklama může jednak zvýšit povědomí o vaší společností, ale může být i dalším konverzním kanálem.

V oblasti digitálního marketingu působíme již od roku 2007, tedy 3 roky po vzniku Facebooku. Nejsme agentura, která se zaměřuje pouze na marketing na sociálních sítích. Jsme schopni vám navrhnout jednotnou strategii napříč všemi digitálními kanály. Díky dlouholetým zkušenostem víme, co je při správě profilu důležité a na co se zaměřit, abyste vydělali více. Postaráme se o vás od založení firemní stránky na Facebooku, přes přípravu obsahu a správu reklam až po asistovaný zákaznický servis.

Před samotným založením stránky se vždy zamýšlíme, k čemu bude vaše stránka sloužit. Možná vám rozmluvíme, abyste si založili stránku o vaší firmě, a raději ji postavíme kolem některého vašeho produktu nebo značky. Či fiktivní postavy. Vždy si předem spolu s vámi stanovíme přesné a jasně měřitelné cíle.

Nezakládáme firemní stránku na Facebooku za účelem získání co největšího počtu fanoušků. Vaše stránka bude hýřit aktivitou a vtáhne vaše fanoušky do dění. Rozhodně vám neslíbíme tisíce fanoušků. Umělé nakupování fanoušků vám totiž spíše uškodí. Daleko důležitější je pro nás reach (dosah příspěvků) a váš zisk.

Jak při vytváření stránky na Facebooku postupujeme?

  • Zjistíme, jestli je pro vás založení firemní stránky na Facebooku výhodné. Možná vám rozmluvíme, abyste si založili stránku o vaší firmě, a raději ji postavíme kolem některého vašeho produktu nebo značky, či fiktivní postavy.
  • Poradíme Vám jak vytvořit obsahovou strategii a poradíme Vám s kompletním obsahem.
  • Komunikace na vašem firemním profilu probíhá na základě vámi schváleného publikačního plánu.
  • Sbíráme data a vše detailně analyzujeme.
  • Držíme se cílů, které s vámi vydefinujeme.
  • Na základě nasbíraných dat navrhujeme další postup komunikace například i s možností využití jiných kanálů a vytvoření tak synergického efektu vedoucímu ke zvýšení výkonnosti.