Nastavení účtů srovnávačů zboží

Cena za vaše produkty už dávno nejsou tím hlavním kritériem výběru e-shopu na zbožových srovnávačích pro nákup.

Detaily tvoří celek. Nedostatečně, nebo nesprávně vyplněné účty snižují důvěryhodnost vašeho e-shopu a počty realizovaných nákupů. Po vzájemné domluvě jsme schopni nastavit vaše účty na zbožových srovnávačích tak, abyste dosahovali 100% výsledků. Vyplníme co nejvíce údajů o pobočkách a výdejních místech, otevírací době, způsobech dopravy a další. Tyto informace zvýší celkovou atraktivitu vašeho e-shopu.

Na co se při nastavení účtu srovnávačů zaměřujeme

  • Logo - Spotřebitelé si k e-shopu vytvářejí vztah a právě logo jim pomáhá váš e-shop identifikovat. Chybějící logo, nebo logo ve špatné kvalitě nevzbuzuje v zákaznících dobrý dojem.
  • Popis e-shopu - Vypsání klíčových slov do popisku nestačí. Můžeme vám pomoci vytvořit atraktivní popisek, který bude dělat na zákazníky dojem.
  • Kontaktní informace - Upravíme vaše informace tak, aby klient jasně věděl kam, a na koho se může se svými dotazy obracet, a kdo mu pomůže vyřešit případné komplikace.
  • Výdejní místa a provozovny - S naší pomocí budete mít v seznamu poboček uvedené vždy všechna aktuální výdejní místa.
  • Způsoby platby, dopravy a jejich cen - Jedním z faktorů ovlivňujícím výběr e-shopu jsou způsoby platby, dopravy a jejich ceny. Preference zákazníků se různí, proto vám pomůžeme vypsat všechny informace týkající se dopravy a platebních podmínek i v nastavení zbožových srovnávačů.
  • Recenze - Reakce na hodnocení vašeho e-shopu uživateli jsou důležitým faktorem působení na zákazníky a mají významný vliv na jejich nákupní rozhodování. Správná komunikace se zákazníky působí pozitivně na důvěryhodnost e-shopu, věrnost zákazníků a konverzní poměr. Na většinu recenzí jsme schopni reagovat za vás.

Služby srovnávačů, které s vámi můžeme konzultovat

  • Partner sekce (nákupní rádce) - Být partnerem sekce je skvělý způsob, jak zviditelnit váš obchod. Partner sekce se prezentuje jako odborný rádce. Odpovídá na dotazy uživatelů a vytváří textového rádce, který pomáhá uživatelům vybrat ten správný produkt.
  • Certifikát “Ověřeno zákazníky” - Tento certifikát získává obchod, který garantuje určitou úroveň nabízených služeb (přehlednost stránek, uvádění kompletních informací o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací atd.). Kvalitu obchodu hodnotí sami zákazníci v dotazníku, který obdrží po uskutečnění nákupu a obdržení zboží. Pouze obchody s uděleným certifikátem se mohou dostat do boxu doporučovaných obchodů (mohou biddovat svoje zboží), účastnit se akce Den dopravy zdarma, zapojit se do soutěže ShopRoku, využívat ikonku Garance dodání do Vánoc a čerpat další výhody.
  • Heureka Košík - Speciální služba pro obchody ověřené v programu “Ověřeno zákazníky”. Heureka Košík je v tomto případě zprostředkovatelem transakce ve vašem e-shopu. Výhodou je, že obchody zapojené do Heureka Košíku systém intuitivně zobrazuje na TOP pozici. Na všechny nákupy uskutečněné přes Heureka Košík se také vztahuje Garance nákupu. Touto službou se Heureka zákazníkům zaručuje za zapojené do Heureka Košíku, a to možností vrácení peněz nebo možností vrátit nerozbalené zboží do 3 měsíců od zakoupení.
  • Garance doručení zboží do Vánoc - Speciální ikonka u vaší nabídky dává zákazníkům najevo, že při objednání produktu do určité doby, garantujete jeho dodání do Vánoc. Tuto garanci lze nastavit také na Zboží.cz.
  • Akce “Doprava zdarma” - Jedná se o jeden den v roce, kdy zapojené e-shopy nabízejí alespoň jeden způsob dopravy zdarma při objednávce nad 300 Kč s DPH. Tato akce má rozsáhlou propagaci ze strany Heureky. Každý rok zaznamenává velký úspěch a zapojeným e-shopům pomáhá získávat nové zákazníky.

Pokud potřebujete poradit s nastavením, nebo zavedením některých služeb, neváhejte se na nás obrátit.