Automatické biddování

Chcete prodávat? Je potřeba být vidět a vidět budete hlavně na biddovaných pozicích. Proto ten kdo nebidduje snižuje svoje konverzmí šance a jako by na srovnávačích nebyl.

Dle posledních statistik v průměru 30% tržeb e-shopů míří na vrub zbožovým porovnávačům. Pro některé e-shopy jsou srovnávače zboží dokonce primárním zdrojem objednávek. Dle statistik našeho partnera přes porovnávače přibližně 60% kliků z Heureky a 83% kliků ze Zboží.cz navíc pochází z biddovaných pozic.

Pro naše klienty používáme nástroj, který umí biddovat automaticky - lépe, přesněji, rychleji až 12x denně, efektivněji, navíc s hlídáním nákladů. Pokud nastal u Vás čas na to přehodnotit vaše biddovací strategie a také začít biddovat automaticky, tak se nás neváhejte obrátit, protože konkurence nad tím může přemýšlet taky a prostor je omezený.

Možnost upřednostnit své produkty před konkurencí pomocí změny ceny za proklik (biddováním) získávají na Heurece pouze e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, na Zboží.cz není žádný certifikát k biddování potřeba.

Biddujte automaticky s profesionály jako profesionálové

Společně s naším obchodním partnerem firmou BIDDINGTOOLS GROUP s.r.o. Vám nabízíme a dokonce i zaručíme naprostou profesionalitu v oblasti zbožových srovnávačů. Nemá smysl biddovat zcela všechny produkty. Konkurence je dnes obrovská také v biddingu a má vždy smysl biddovat jen ty produkty, u kterých jste konkurenceschopní. 

Prodáváte zboží, které vám dobře funguje? Výborně. Nyní je třeba zajistit, abyste se zobrazovali ideálně co nejvíce času. Nikdy nevíte, kdy se bude na Heurece, nebo na Zboží pohybovat právě váš ideální zákazník.

Vzhledem k tomu, že celkový počet e-shopů na srovnávačích roste, roste i konkurence a je pravděpodobné, že i jiné e-shopy budou chtít být vidět u stejných produktu, které prodáváte a fungují vám. Změní své nabídky za proklik, aby se zobrazili na předních pozicích místo vás. U důležitých produktů je potřeba alespoň jednou denně zkontrolovat, že vás nikdo nepřebiddoval a stále se viditelně zobrazujete, v ideálním případě i vícekrát denně. Co vy, jak často kontrolujete pozice, máte na to čas?

Nástroj, který doporučujeme, který vyvinul náš obchodní partner sleduje reálnou prodejnost produktů z těchto zdrojů a přihazuje, jen když se to vyplatí. Pokud konkurence vyšponuje cenu za proklik tak vysoko, že pro vás není rentabilní zobrazovat se mezi topovanými produkty, nástroj uvolní předraženou pozici.

Automatický robot na biddování

Excelentní výsledky vznikají jedině spojením zásahů automatického biddovacího nástroje a práce zkušených marketingových hlav.

  • Na počátku spolupráce zajistíme, aby optimalizátor provedl prvotní nastavení biddovacích strategií dle Vaší specifikace. Po nastavení algoritmu se ujme velení biddovací nástroj a řídí si inzerci sám na základě vývoje statistik a požadovaného PNO.
  • Jak se uchytí prvotní nastavení se ukáže během velice krátké doby a je to e-shop od e-shopu různé. U většiny e-shopů nejsou další velké ruční zásahy do nastavení příliš potřeba, někde ale trvá déle vychytat ideální nastavení biddování – v závislosti na segmentu, ve kterém se inzeruje, velikosti e-shopu, konkurenceschopnosti položek apod. a také tam, kde se odehrává hodně změn na pravidelné bázi.
  • V průběhu spolupráce na základě speciálních požadavků pravidelně poupravujeme nebo měníme nastavení podle Vašich momentálních potřeb. Pokud přijde s novým požadavkem, optimalizátor přetlumočí zadání do strojové řeči. Časová náročnost těchto úprav se liší v závislosti na mnoha kritériích.

Nástroj na biddování je pořád jen skript, udělá tu nejtěžší práci, ale sekunduje mu lidská práce, která je stejně důležitá.