Na co se nejvíce ptáte

Časté otázky a odpovědi aneb ujasněte si terminologii online marketingu.

Je první schůzka závazná?

První schůzka slouží k zjištění potřeb Vás klienta a našich možností. Jaké jsou přání a vize klienta a jaké možnosti a řešení my umíme nabídnout. Proto rozejdeme-li se ve společných názorech, podáme si ruku, dáme dobrou kávu a každý můžeme jít vlastní cestou. Chceme nabídnout našim klientům 100% přidanou hodnotu, proto chcete-li začít s online propagací, či nejste spokojeni s momentální prezentací určitě společnou cestu najdeme.

Co je to PPC?

PPC je zkratka z anglického sousloví pay-per-click a znamená platba za proklik. Inzerenti platí pouze tehdy, pokud uživatel klikne na jejich reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku či kdekoli jinde na webu. Inzerent platí pouze za návštěvníky svých stránek.

Co jsou PPC systémy?

PPC systémy jsou takové systémy, které slouží ke správě a nastavení kampaní klientů. Dva hlavní PPC systémy, které v České republice používá většina inzerentů, jsou Google AdWords a Seznam Sklik.

Co je to SEO?

SEO je označení metodiky vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem SEO je získat ve výsledcích vyhledávání lepší pozici (odkaz na stránky bude zobrazen mezi prvními), a tím i četnější a zároveň cílené návštěvníky.

Výhody PPC oproti SEO?

Rychlost:
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je dlouhodobý proces a výsledky se dostaví v řádech týdnů až měsíců. PPC kampaně můžete spustit okamžitě. Když se právě teď rozhodnete, že spustíte reklamu na Googlu na slovo “luxusní košile”, za několik hodin ji tam máte.

Nižší počáteční náklady:
Optimalizace pro vyhledávače stojí desetitisíce až statisíce korun. PPC kampaně můžete zahájit se stovkami korun a vydělat na nich při těchto nákladech desetitisíce.