Na jaké novinky se můžete těšit na Zboží.cz v roce 2017
Co nám přinesl rok 2016 a co chystá Zboží.cz za změny v roce 2017? Na to jsme všichni zajisté zvědaví.
Co nám přinesl rok 2016 a co chystá Zboží.cz za změny v roce 2017? Na to jsme všichni zajisté zvědaví.
Ohlédnutí za rokem 2016
V roce 2016 Zboží.cz přišlo z řadou změn a novinek. Mezi nejzásadnější patří zkvalitnění produktové databáze. To se povedlo převážně díky zrychlení a zjednodušení procesu zakládání a párování produktů. To přineslo ovoce a od listopadu 2016 Zboží.cz odbavuje žádosti odeslané prostřednictvím administračního rozhraní do 48 hodin.
A co přinese rok 2017?
Shrnu-li tuto informaci ve třech pilířích bude to:
- PŘEHLEDNOST
- INTUITIVNOST
- JEDNODUŠŠÍ PRÁCE PRO E-SHOPY I ZÁKAZNÍKY
V prvé řadě dojde k plošné aktualizaci klientských přihlašovacích údajů. V první polovině roku 2017 chce Zboží.cz sjednotit přehlašování, tak aby měli všichni všechno pod jedním účtem a loginem. Cílem tohoto kroku je jednodušší, rychlejší a spolehlivější přistup do služeb, které nabízí nejen na Zboží.cz, ale obecně v Seznamu (např. Sklik, Peněženka atd.). V klientské zóně pak bude možné spravovat všechny účty e-shopu z jednoho místa.Přehlednost pro zákazníky = přínos pro e-shopy
Zboží.cz chce zajistit přehlednost pro uživatele. Jedním z hlavních cílů je usnadnit uživatelům orientaci mezi jednotlivými produkty. Zboží.cz tedy chce dosáhnout toho, že novinky vložené e-shopem budou zobrazeny v Zboží.cz do 24 hodin. Dojde k rozšíření týmu na Zboží.cz, kteří se budou zaměřovat na kontrolu nových produktů a budou se starat o kvalitu produktové databáze, která prochází ruční kontrolou.
Zboží.cz pracuje také na zlepšení orientace pro koncového zákazníka, který produkt vyhledává. Změny se chystají i v UX kategoriích. Cílem je co nejlepší doporučení produktu pro zákazníka. Tak, aby mu byl nabídnut ten produkt, který hledá a případně intuitivně pomoci při vyhledávání produktu.
Zboží.cz nabídne v tomto roce intenzivnější a kvalitnější podporu s ohledem na informace a pomoc při využívání Zboží.cz. Je mnoho otázek ze strany e-shopů jako je například vzhled xml feedů či produktová databáze. Nadstavbou veškeré implementace novinek je i edukační část pro eshopy, na niž se chce Zboží.cz tento rok zaměřit.
Máte-li dotaz, čí potřebujete pomoci se Zboží.cz? Neváhejte, kontaktujte nás.