Seznam jde ve stopách Google - ETA inzeráty aktivní tzn.více místa pro Vaše sdělení

ETA inzeráty už i na Skliku. V Adwords s touto novinkou pracujeme již od podzimu 2016. Sklik s ní přichází s půlročním zpožděním.

ETA inzeráty už i na Skliku

Tato novinka, která je známa v AdWords již několik měsíců, umožňuje inzerentům rozšířit sdělení, kterým oslovují potenciální zákazníky. Standardní krátký reklamní text je tak nyní možné rozšířit.

Díky nové funkcí v Sklik můžeme využít více místa pro Vaše sdělení zákazníkům. Sklik spustil rozšířené textové inzeráty (ETA)
Počínaje 9.února mají všichni inzerenti možnost využívat v Skliku rozšířené textové inzeráty (ETA).Od této chvíle je možné v Skliku využívat tzv. rozšířené textové inzeráty (dále jen ETA). Můžeme je zadat ve webovém rozhraní Skliku, můžeme je importovat (a exportovat) a můžete s nimi pracovat i v novém API Skliku.
Jaký je rozdíl mezi původními a ETA inzeráty?

 

 ETA blog

ETA se již zobrazují ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz a na vybraných partnerských webech obsahové sítě Skliku. Od původních inzerátů se ETA inzeráty rozšířili o druhý titulní řádek zobrazující se v nadpisu s možností vložit až 30 znaků. Dále došlo k rozšíření popisku pro delší reklamní sdělení na 80 znaků.

Změny inzerátů se týkají kampaní nejen ve vyhledávací, ale i obsahové sítí.