Usnadněte si práci díky myšlenkovým mapám

Hledáte způsoby, jak to udělat, aby se vaše myšlenky ucelily a dávaly smysl? Připravujeme pro vás našeho nového kamaráda – chatbota.

Někdy je třeba takové myšlenky ucelit i při tvorbě projektů v online marketingu, a nejen zde. Výborným pomocníkem jsou tzv. myšlenkové mapy (mind mapy). Pro tvorbu takových myšlenkových map je několik programů, placených i neplacených, které jsou opravdu k nezaplacení (výpis naleznete níže). Případně někteří programátoři tyto mapy znají i pod pojmem „mapy procesů“, kdy jim každá akce vyvolává určitou reakci, které jsou nezbytné pro správnou funkčnost prakticky čehokoliv.

K čemu jsme takovou myšlenkovou mapu využili my?

Připravujeme pro vás našeho nového kamaráda – chatbota. Tento chatbot, kterého v blízké době uvidíte na našich Facebookových stránkách, nabízí spoustu informací o službách, které vám, našim klientům, náš tým dokáže poskytnout. Je to skvělé řešení pro to, abyste si vytvořili představu o tom, co vlastně nabízíme a co vše je k fungující spolupráci nezbytné vědět. Výhodou je, že zde naleznete spoustu informací, ale zároveň je možné se kdykoliv překliknout na živý chat přímo s někým z nás, pokud by vám cokoliv nebylo jasné. Zároveň je skvělé, že se tyto informace mohou neomezeně doplňovat dle toho, na co se nás vy, naši klienti, ptáte či budete ptát, abychom vám na tyto dotazy byli schopni prakticky okamžitě odpovědět.

Jak taková myšlenková mapa vlastně vypadá?

Dá se říci, že se jedná o takového pavouka. Na rozdíl od soutěží, kde pavouky znáte ve stylu, že se postupně zužují, tak tento se naopak rozšiřuje. Začínáte na jedné základní myšlence a ta se rozvíjí na několik dalších a ty se rozvíjejí dál a dál, až skončí tam, kde potřebujete a to se sesbíranými potřebnými informacemi.

Pokud víte, že byste takového chatbota využili také, je třeba se utřídit hlavní dotazy, které obvykle od vašich klientů dostáváte, resp. co s nimi nejčastěji řešíte. To je základní kámen pro to, aby byl chatbot ucelený a velice užitečný pomocník pro navázání spolupráce s potenciálními klienty či zároveň o udržení informovanosti stávajících klientů. Lidé jsou zvídaví a čím více informací mají, tím lépe se jim rozhoduje.

Pojďme se podívat na vzor takové myšlenkové mapy.

Vzorová mapa2

Kde si můžete takové myšlenkové mapy vytvořit? Zde je výčet webových stránek poskytovatelů: